Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/29301
Title: Менеджмент і маркетынг у турызме
Authors: Герасименок, Дмитрий Васильевич
Keywords: маркетинг в туризме
менеджмент в туризме
управление в сфере культуры
учебно-методические комплексы - БГУКИ
Issue Date: 2024
Publisher: БГУКИ
Citation: Менеджмент і маркетынг у турызме [Электронный ресурс] : вучэбна-метадычны комплекс па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасці 1-23 01 12 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (па напрамках) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў, Факультэт інфармацыйна-дакументных камунікацый, Кафедра гісторыка-культурнай спадчыны ; склад. Д. В. Герасімёнак. - Электронныя тэкставыя даныя. - Мінск, 2024. - 22 с. : табл. - Бібліягр.: с. 20-22. - Загаловак з экрана. - Дэпаніравана ў БДУКМ 20.06.2024, № 092520062024.
Abstract: Мэтай курса з'яўляецца азнаямленне студэнтаў з асноўнымі метадамі, прынцыпамі і функцыямі кіравання, што выкарыстоўваюцца на турыстычных прадпрыемствах; навучанне студэнтаў распрацоўцы і прыняццю кіраўнічых рашэнняў, выяўленню і вырашэнню канфліктаў у калектыве; вызначэнне спецыфікі кіравання чалавечымі рэсурсамі ў сферы турызму; фарміраванне ў студэнтаў теарэтычных ведаў і практычных навыкаў па пытаннях арганізацыі і асаблівасцямі функцыянавання маркетынгу турызму; азнаямленне студэнтаў з прынцыпамі эфектыўнай пабудовы маркетынгавай стратэгіі на прадпрыемстве турыстычнай індустрыі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/29301
Appears in Collections:Депонировано в 2024 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
925.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.