Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/28661
Title: Арт-менеджмэнт як кампанент дзяржаўнай палітыкі ў галіне культуры і мастацтваў
Authors: Макарова, Елена Александровна
Keywords: культурная политика Беларуси
арт-менеджмент
управление культурой
арт-проектирование
учреждения культуры и досуга
Issue Date: 2023
Publisher: БГУКИ
Citation: Макарава, А. А. Арт-менеджмэнт як кампанент дзяржаўнай палітыкі ў галіне культуры і мастацтваў / А. А. Макарава // Культура Беларуси: реалии современности : XII Международная научно-практическая конференция, посвященная Году мира и созидания (Минск, 12 октября 2023 г.) : сборник научных статей / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская и др.]. - Минск, 2023. - С. 159-163. - Библиогр.: 11 назв.
Abstract: Арт-менеджмэнт усё больш замацоўваецца ў структуры дзейнасці ўстаноў і арганізацый сферы культуры і мастацтваў, уключаючы дзяржаўныя, прыватныя і камерцыйныя, якія функцыянуюць ва ўмовах рынкавых адносін, што, у сваю чаргу, прад’яўляе зусім новыя патрабаванні да дзейнасці гэтых структур і да кіравання імі на ўсіх узроўнях. Больш актыўнае ўкараненне арт-менеджменту ў структуру дзейнасці ўстаноў культуры і мастацтваў адпавядае надзённым задачам сацыяльна-эканамічнага развіцця грамадства, пры якіх узнікае магчымасць комплекснага фінансавання розных арт-праектаў, калі адным з механізмаў фінансавай падтрымкі выступае дзяржаўна-прыватнае партнёрства, што адпавядае задачам дзяржаўнай палітыкі ў галіне культуры і мастацтваў.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/28661
Appears in Collections:12 (XII) Международная научно-практическая конференция, посвященная Году мира и созидания

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32_ART_MENEDZHMEHNT_YAK_KAMPANENT.pdf599.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.