Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/27973
Title: Фарміраванне прафесійных кампетэнцый праз рэалізацыю студэнтамі творчых праектаў
Authors: Шатило, Елена Викторовна
Keywords: формирование профессиональных компетенций
художественное образование
профессиональная подготовка
компетентностный подход
декоративно-прикладное искусство
БГУКИ - кафедры
Issue Date: 2023
Publisher: БГУКИ
Citation: Шаціло, А. В. Фарміраванне прафесійных кампетэнцый праз рэалізацыю студэнтамі творчых праектаў / А. В. Шаціло // Культура. Наука. Творчество = Культура. Навука. Творчасць = Culture. Science. Arts : XVII Международная научно-практическая конференция (Минск, 11 мая 2023 г.) : сборник научных статей / Белорусский государственный университет культуры и искусств, Белорусская государственная академия музыки, Белорусская государственная академия искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская и др.]. - Минск, 2023. - [Вып. 17]. - С. 380-384.
Abstract: У артыкуле разгледжана выкарыстанне праектных тэхналогій у працэсе падрыхтоўкі спецыялістаў кафедрай дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва ўстановы адукацыі «Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў». Адзначана, што ўдзел у творчых праектах з’яўляецца важным сродкам фарміравання прафесійных кампетэнцый, які можа значна павысіць эфектыўнасць навучання, даць неабходны вопыт, а таксама стаць шляхам да інтэграцыі ў прафесійную супольнасць, паколькі трансляцыя вынікаў сваёй працы, а менавіта ўдзел у мастацкіх выстаўках, з’яўляецца неад’емнай часткай дзейнасці мастака. Зроблена выснова, што фарміраванне прафесійных кампетэнцый шляхам рэалізацыі творчых праектаў і ўдзелу ў выставачнай дзейнасці з’яўляецца актуальным напрамкам у сучаснай мастацкай адукацыі.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/27973
Appears in Collections:(17) Культура. Наука. Творчество. Вып. 17

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
78FARM_RAVANNE_PRAFES_JNYH_KAMPETEHNCYJ.pdf189.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.