Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/27826
Title: | Патрыятычнае выхаванне студэнтаў у працэсе выкладання вучэбнай дысцыпліны «Тэхналогія стварэння свята» |
Authors: | Шик, Кирилл Иванович |
Keywords: | праздничная культура патриотическое воспитание толерантность (культура) технология организации праздников |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | БГУКИ |
Citation: | Шык, К. І. Патрыятычнае выхаванне студэнтаў у працэсе выкладання вучэбнай дысцыпліны «Тэхналогія стварэння свята» / К. І. Шык // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 3 февраля 2022 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [ред. кол.: Н. В. Карчевская, С. Л. Шпарло, Е. Е. Корсакова, Ю. Н. Галковская, Е. В. Пагоцкая, Н. Е. Шелупенко, О. М. Соколова]. - Минск, 2023. - С. 532-536. - Библиогр.: 2 назв. |
Abstract: | У сучасным соцыуме існуе неабходнасць выкарыстання патэнцыялу святочнай дзейнасці ў фарміраванні патрыятызму студэнтаў. Акцэнт зроблены на негвалтоўным выхаванні студэнтаў у працэсе выкладання дысцыпліны «Тэхналогія стварэння свята» праз формы святочнай дзейнасці культурна-пазнавальнай накіраванасці, такія як святы і канцэрты, шоу-праграмы і літаратурныя вечары, спартыўныя відовішчы і гульнёвыя забавы, прыярытэтнай мэтай якіх з’яўляецца азнаямленне з гісторыяй і культурай Беларусі і якія могуць выступаць эфектыўным інструментам у працэсе патрыятычнага выхавання. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/27826 |
Appears in Collections: | 2022 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
50 PATRYYATYCHNAE_VYHAVANNE_STUDEHNTA.pdf | 270.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.