Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/27795
Title: Падрыхтоўка краязнаўчых праектаў падчас вывучэння гістарычных дысцыплін
Authors: Павлова, Елена Яковлевна
Keywords: дисциплины обязательного модуля
академические компетенции
краеведческие проекты
педагогический опыт
вузы культуры и искусств
Issue Date: 2023
Publisher: БГУКИ
Citation: Паўлава, А. Я. Падрыхтоўка краязнаўчых праектаў падчас вывучэння гістарычных дысцыплін / А. Я. Паўлава // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 3 февраля 2022 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [ред. кол.: Н. В. Карчевская, С. Л. Шпарло, Е. Е. Корсакова, Ю. Н. Галковская, Е. В. Пагоцкая, Н. Е. Шелупенко, О. М. Соколова]. - Минск, 2023. - С. 370-375.
Abstract: У артыкуле прадстаўлены дзесяцігадовы педагагічны вопыт арганізацыі падрыхтоўкі краязнаўчых праектаў па гісторыі Беларусі беларускімі і замежнымі студэнтамі 1-га і 2-га курсаў БДУКМ. Аўтар паказвае, як праектная краязнаўчая дзейнасць студэнтаў суадносіцца з мэтай і задачамі, вызначанымі ў вучэбных праграмах па дыс- цыплінах абавязковага модуля «Гісторыя» і садзейнічае фарміраванню адпаведных акадэмічных кампетэнцый выпускнікоў універсітэта. Выкладчыцкі вопыт аўтара сведчыць, што выкарыстанне тэхналогіі стварэння краіназнаўчых праектаў гістарычнай накіраванасці кітайскімі студэнтамі садзейнічае іх знаёмству з асноўнымі этапамі гістарычнага развіцця беларускіх зямель, фарміраванню станоўчага іміджу Беларусі і павышэнню цікавасці да вывучэння гісторыі краіны, у якой яны атрымліваюць вышэйшую адукацыю.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/27795
Appears in Collections:2022 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19 PADRYHTO_KA_KRAYAZNA_CHYH_PRAEKTA.pdf276.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.