Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/27735
Title: | Праблема выкладання філасофіі студэнтам творчых факультэтаў |
Authors: | Белокурский, Валерий Михайлович |
Keywords: | глобализация БГУКИ - учебные дисциплины философия - учебная дисциплина культурное пространство постмодерн (культура) методика обучения творческие вузы |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | БГУКИ |
Citation: | Белакурскі, В. М. Праблема выкладання філасофіі студэнтам творчых факультэтаў / В. М. Белакурскі // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 3 февраля 2022 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [ред. кол.: Н. В. Карчевская, С. Л. Шпарло, Е. Е. Корсакова, Ю. Н. Галковская, Е. В. Пагоцкая, Н. Е. Шелупенко, О. М. Соколова]. - Минск, 2023. - С. 43-49. - Библиогр.: 4 назв. |
Abstract: | Артыкул прысвечаны праблеме выкладання вучэбнай дысцыпліны «Філасофія» на творчых факультэтах Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў. Аўтар разглядае шэраг актуальных метадычных пытанняў. Яны звязаны з тымі складанасцямі, якія паўстаюць перад выкладчыкам у працэсе чытання лекцый і правядзення семінарскіх заняткаў. Увага акцэнтуецца на спосабах данясення да свядомасці студэнтаў праксеалагічнага характару філасофскіх ведаў, творчых інтэнцый філасофіі, узаемасувязі філасофіі і мастацтва. Абгрунтоўваецца каштоўнасць гісторыка-філасофскага матэрыялу для метадалагічнага і метадычнага вырашэння задач навучальнага працэсу. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/27735 |
Appears in Collections: | 2022 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
8 PRABLEMA_VYKLADANNYA_F_LASOF.pdf | 283.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.