Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/27258
Title: Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні
Authors: Войцехович, Надежда Юрьевна
Keywords: буктрейлер
реклама книжная
книжный маркетинг
маркетинг библиотечный
медиаресурсы
Issue Date: 2022
Publisher: БГУКИ
Citation: Вайцэховіч, Н. Ю. Буктрэйлер як медыйны фармат прамоцыі кнігі: прынцыпы дзеяння і асноўныя патрабаванні / Н. Ю. Вайцэховіч // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств (Минск, 25 ноября 2021 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская (пред.) и др.]. - Минск, 2022. - С. 392-399. - Библиогр.: с. 399 (3 назв.).
Abstract: У артыкуле разглядаюцца асаблівасці буктрэйлера як медыйнага рэсурсу і новай тэхналогіі прадстаўлення і прамоцыі літаратурнага тэксту. Паказана, что паспяховае развіццё буктрэйлераў абумоўлена іх прадуктыўнасцю ва ўзаемадзеянні з аўдыторыяй на двух асноўных узроўнях – медыйна-камунікатыўным і мастацкім. Аналізуецца спецыфіка бібліятэчнага буктрэйлера, прынцыпы дзеяння і сучасныя патрабаванні. Прыводзяцца вынікі конкурсу буктрэйлераў, арганізаванага на факультэце інфармацыйна-дакументных камунікацый да 90-годдзя Уладзіміра Караткевіча.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/27258
Appears in Collections:2021 - Научный поиск в сфере современной культуры и искусства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32 BUKTREHJLER_YAK_MEDYJNY_FARMAT.pdf287.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.