Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/27253
Title: Фарміраванне фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці
Authors: Макарова, Елена Александровна
Keywords: народное художественное творчество
фестивальные мероприятия
брендирование фестивальных проектов
бренд территории
Issue Date: 2022
Publisher: БГУКИ
Citation: Макарава, А. А. Фарміраванне фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці / А. А. Макарава // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств (Минск, 25 ноября 2021 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская (пред.) и др.]. - Минск, 2022. - С. 366-371. - Библиогр.: с. 371 (9 назв.).
Abstract: Артыкул прысвечаны праблемам фарміравання фестывальных брэндаў у сферы народнай мастацкай творчасці. Устаноўлена, што сацыяльная значнасць фестывальнай дзейнасці ў сферы народнай мастацкай творчасці і мэтазгоднасць яе пашырэння і паглыблення праяўляецца ў тым, што фестывальныя мерапрыемствы адраджаюць забытыя пласты нацыянальнай і сусветнай культуры, стымулююць усе віды творчай актыўнасці, павышаюць прэстыж і імідж мясцовасці, садзейнічаюць ажыццяўленню сувязей паміж рэгіёнамі, спрыяючы тым самым фарміраванню адзінай культурнай прасторы.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/27253
Appears in Collections:2021 - Научный поиск в сфере современной культуры и искусства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27 FARM_RAVANNE_FESTYVALNYH_BREHNDA.pdf277.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.