Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2696
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2014-04-15T09:17:48Z-
dc.date.available2014-04-15T09:17:48Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationБачурина, Т. В. Нравственные ценности в современной рекламной деятельности / Т. В. Бачурина // XI Міжнародныя Кірыла-Мяфодзіеўскія чытанні, прысвечаныя Дням славянскага пісьменства і культуры (Мінск, 24-26 мая 2005 г.) : матэрыялы чытанняў / Беларускі дзяржаўны універсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2006. - С. 27-30. - Бібліягр.: с. 30.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2696-
dc.description.abstractРеклама в социальной коммуникацииru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectрекламная деятельностьru_RU
dc.subjectнравственные ценности рекламыru_RU
dc.subjectсовременная рекламаru_RU
dc.titleНравственные ценности в современной рекламной деятельностиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:(11) XI Міжнародныя Кірыла-Мяфодзіеўскія чытанні
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NRAVSTVENNYIE CENNOSTI V SOVREMENNOY REKLAMNOY DEYATEL'NOSTI.pdf332.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.