Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСамусенко, Алла Ивановна-
dc.date.accessioned2014-03-27T15:23:17Z-
dc.date.available2014-03-27T15:23:17Z-
dc.date.issued2001-
dc.identifier.citationСамусенка, А. І. Вучбна-творчыя сітуацыі як сродак актывізацыі самастойнай пазнавальнай работы студэнтаў музычных вышэйшых навучальных устаноў / А. І. Самусенка // Псіхолага-педагагічныя і метадычныя праблемы актывізацыі самастойнай пазнавальнай работы студэнтаў : матэрыялы навукова-метадычнай канферэнцыі (1-2 лютага 2001 г.) / Беларускі дзяржаўны універсітэт культуры. - Мінск, 2001. - С. 154-157.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2653-
dc.description.abstractСамостоятельная работа студентовru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectсамостоятельная работа студентовru_RU
dc.subjectучебно-творческая деятельностьru_RU
dc.subjectвузы культуры и искусствru_RU
dc.titleВучэбна-творчыя сітуацыі як сродак актывізацыі самастойнай пазнавальнай работы студэнтаў музычных вышэйшых навучальных устаноўru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Псіхолага-педагагічныя і метадычныя праблемы актывізацыі самастойнай пазнавальнай работы студэнтаў



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.