Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/25362
Title: Маўленчае ўздзеянне ў рэкламе і СМІ
Authors: Шунейко, Ольга Валентиновна
Keywords: учебно-методические комплексы - БГУКИ
белорусский язык
речевое воздействие
реклама
средства массовой информации
Issue Date: 2022
Publisher: БГУКИ
Citation: Маўленчае ўздзеянне ў рэкламе і СМІ [Электронный ресурс] : вучэбна-метадычны комплекс па дысцыпліне для спецыяльнасці 1-21 04 01 Культуралогія (па напрамках) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў, Факультэт інфармацыйна-дакументных камунікацый, Кафедра беларускай і замежнай філалогіі ; склад. В. В. Шунейка. - Электронныя текставыя даныя. - Мінск, 2022. - 100 с. : табл. - Бібліягр.: с. 302-304. - Загаловак з экрана. - Дэпаніравана ў БДУКМ 01.07.2022, № 057001072022.
Abstract: Белорусский язык
URI: http://hdl.handle.net/123456789/25362
Appears in Collections:Речевое воздействие в рекламе и СМИ
Речевое воздействие в рекламе и СМИ
Речевое воздействие в рекламе и СМИ
Речевое воздействие в рекламе и СМИ
Депонировано в 2022 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
570.pdf1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.