Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2444
Title: Государство как "агент" рынка культурных услуг
Authors: Степанцов, Александр Иванович
Keywords: рынок культурных услуг
культурные услуги
государство и культура
Issue Date: 2011
Publisher: БГУКИ
Citation: Степанцов, А. И. Государство как "агент" рынка культурных услуг / А. И. Степанцов // Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі : матэрыялы навуковай канферэнцыі, прысвечанай 35-годдзю БДУКМ (3 снежня 2010 г.) : [у 2 т.] / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - Т. 2. - С. 60-66. - (Асаблівасці сацыякультурнай дзейнасці ў сучасных умовах і рынак культурных паслуг).
Abstract: Теория культурно-досуговой деятельности
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2444
Appears in Collections:Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GOSUDARSTVO KAK AGENT RYINKA KUL'TURNYIH USLUG.pdf392.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.