Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2432
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2014-03-01T11:38:54Z-
dc.date.available2014-03-01T11:38:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationБачурына, Т. У. Сацыякультурныя асаблівасці рэкламы / Т. У. Бачурына // Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі : матэрыялы навуковай канферэнцыі, прысвечанай 35-годдзю БДУКМ (3 снежня 2010 г.) : [у 2 т.] / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - Т. 2. - С. 7-10. - (Асаблівасці сацыякультурнай дзейнасці ў сучасных умовах і рынак культурных паслуг). - Бібліягр.: с. 10.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2432-
dc.description.abstractОсновные направления культурно-досуговой деятельностиru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectреклама в социокультурной деятельностиru_RU
dc.subjectсоциокультурные особенности рекламыru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectреклама в деятельности культурно-досуговых учрежденийru_RU
dc.titleСацыякультурныя асаблівасці рэкламыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SACYIYAKUL'TURNYIYA ASABLІVASCІ RE'KLAMYI.pdf371.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.