Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2432
Title: Сацыякультурныя асаблівасці рэкламы
Authors: Бачурина, Татьяна Владимировна
Keywords: реклама в социокультурной деятельности
социокультурные особенности рекламы
реклама
реклама в деятельности культурно-досуговых учреждений
Issue Date: 2011
Publisher: БГУКИ
Citation: Бачурына, Т. У. Сацыякультурныя асаблівасці рэкламы / Т. У. Бачурына // Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі : матэрыялы навуковай канферэнцыі, прысвечанай 35-годдзю БДУКМ (3 снежня 2010 г.) : [у 2 т.] / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - Т. 2. - С. 7-10. - (Асаблівасці сацыякультурнай дзейнасці ў сучасных умовах і рынак культурных паслуг). - Бібліягр.: с. 10.
Abstract: Основные направления культурно-досуговой деятельности
URI: http://hdl.handle.net/123456789/2432
Appears in Collections:Беларуская культура ва ўмовах глабалізацыі
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SACYIYAKUL'TURNYIYA ASABLІVASCІ RE'KLAMYI.pdf371.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.