Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/2387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолубева, И. Г.-
dc.date.accessioned2014-02-24T11:24:43Z-
dc.date.available2014-02-24T11:24:43Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationГолубева, И. Г. Формирование позитивного культурного имиджа страны как управленческая задача / И. Г. Голубева // Культура ва ўмовах глабалізацыі : матэрыялы навуковай канферэнцыі (25 - 26 лістапада 2009 года) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2010. - С. 255-259. - Библиогр.: с. 259 (2 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/2387-
dc.description.abstractКультурный имиджru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectимидж культурныйru_RU
dc.subjectкультурный имиджru_RU
dc.subjectуправленческие вопросыru_RU
dc.titleФормирование позитивного культурного имиджа страны как управленческая задачаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Культура ва ўмовах глабалізацыі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FORMIROVANIE POZITIVNOGO KUL'TURNOGO IMIDZHA STRANYI KAK UPRAVLENCHESKAYA ZADACHA.pdf361.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.