Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/22435
Title: Особенности маркетинговой кампании, ориентированной на современную молодежь
Authors: Макаревич, Анна Владимировна
Keywords: маркетинговые коммуникации
молодежь
целевая аудитория
Issue Date: 2020
Publisher: БГУКИ
Citation: Макаревич, А. В. Особенности маркетинговой кампании, ориентированной на современную молодежь / А. В. Макаревич // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 22 лістапада 2018 г. і 21 лістапада 2019 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2020. - С. 260-263. - Бібліягр.: с. 263 (4 назвы).
Abstract: Юношество. Молодежь
URI: http://repository.buk.by/123456789/22435
Appears in Collections:2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OSOBENNOSTI MARKETINGOVOJ KAMPANII.pdf198.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.