Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/22430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоденев, Максим Алексеевич-
dc.date.accessioned2020-11-09T10:39:45Z-
dc.date.available2020-11-09T10:39:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКоденев, М. А. Звезды в рекламе как секулярные боги: дюркеймианский подход в анализе рекламных коммуникаций / М. А. Коденев // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 22 лістапада 2018 г. і 21 лістапада 2019 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2020. - С. 237-242. - Бібліягр.: с. 241-242 (6 назваў).ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/22430-
dc.description.abstractРеклама в СМИru
dc.language.isootherru
dc.publisherБГУКИru
dc.subjectрекламная деятельностьru
dc.subjectрекламные коммуникацииru
dc.subjectзвезды (реклама)ru
dc.subjectиспользование знаменитостейru
dc.titleЗвезды в рекламе как секулярные боги: дюркеймианский подход в анализе рекламных коммуникацийru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.