Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/22430
Title: Звезды в рекламе как секулярные боги: дюркеймианский подход в анализе рекламных коммуникаций
Authors: Коденев, Максим Алексеевич
Keywords: рекламная деятельность
рекламные коммуникации
звезды (реклама)
использование знаменитостей
Issue Date: 2020
Publisher: БГУКИ
Citation: Коденев, М. А. Звезды в рекламе как секулярные боги: дюркеймианский подход в анализе рекламных коммуникаций / М. А. Коденев // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 22 лістапада 2018 г. і 21 лістапада 2019 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2020. - С. 237-242. - Бібліягр.: с. 241-242 (6 назваў).
Abstract: Реклама в СМИ
URI: http://repository.buk.by/123456789/22430
Appears in Collections:2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.