Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/22383
Title: Сацыякультурныя асаблівасці беларускай нацыянальнай рэкламы
Authors: Бачурина, Татьяна Владимировна
Keywords: белорусская национальная реклама
национальная реклама
социокультурные особенности рекламы
Issue Date: 2020
Publisher: БГУКИ
Citation: Бачурына, Т. У. Сацыякультурныя асаблівасці беларускай нацыянальнай рэкламы / Т. У. Бачурына // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 22 лістапада 2018 г. і 21 лістапада 2019 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2020. - С. 23-26. - Бібліягр.: с. 26 (2 назвы).
Abstract: Реклама в средствах массовой информации
URI: http://repository.buk.by/123456789/22383
Appears in Collections:2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saciyakulturniya asablіvascі belaruskai naciyanalnai reklami.pdf160.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.