Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2020-04-08T13:40:54Z-
dc.date.available2020-04-08T13:40:54Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБачурына, Т. У. Cацыякультурны феномен рэкламы / Т. У. Бачурына // Молодежь в науке-2009 : приложение к журналу "Весці Нацыянальнай акадэміі навук Беларусі" : в 5 ч. / Национальная академия наук Беларуси, Совет молодых ученых НАН Беларуси. - Мінск, 2010. - Ч. 2. - С. 46-49.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/21576-
dc.description.abstractРеклама в средствах массовой информацииru
dc.language.isootherru
dc.subjectреклама в средствах массовой информацииru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectфеномен рекламыru
dc.titleСацыякультурны феномен рэкламыru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saciyakulturni fenomen reklami.pdf281.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.