Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/21564
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмоликова, Татьяна Михайловна-
dc.date.accessioned2020-04-07T09:03:22Z-
dc.date.available2020-04-07T09:03:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмоликова, Т. М. Роль интернет-коммуникаций в предпринимательской деятельности Китайской народной республики / Т. М. Смоликова // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 23 лістапада 2017 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2019. - С. 223-227. - Бібліягр.: с. 227 (8 назваў).ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/21564-
dc.description.abstractСоциология предпринимательства и бизнесаru
dc.language.isootherru
dc.publisherБГУКИru
dc.subjectинтернет-коммуникацииru
dc.subjectпредпринимательская деятельностьru
dc.subjectмассовое предпринимательствоru
dc.titleРоль интернет-коммуникаций в предпринимательской деятельности Китайской народной республикиru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2017 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rol internet_kommunikacii v predprinimatelskoi deyatelnosti Kitaiskoi narodnoi respubliki.pdf229.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.