Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/20297
Title: Менеджмент і маркетынг у турызме
Authors: Герасименок, Дмитрий Васильевич
Keywords: экономика туризма
менеджмент туризма
маркетинг туризма
учебные программы
Issue Date: 2019
Citation: Менеджмент і маркетынг у турызме : вучэбная праграма ўстановы вышэйшай адукацыі па вучэбнай дысцыпліне для спецыяльнасці 1-23 01 12 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (па напрамках), напрамку спецыяльнасці 1-23 01 12-04 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (культурная спадчына і турызм) / [склад. Д. В. Герасімёнак]. - [Мінск] : [БДУКМ], 2019. - 16 с. : табл. ; 20х14 см. - Библиогр.: с. 12-13 (15 назв.).
Abstract: Экономика туризма
URI: http://repository.buk.by/123456789/20297
Appears in Collections:Менеджмент и маркетинг в туризме

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MЕNЕDZHMЕNT І MARKЕTYNG U TURYZMЕ.pdf262.06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.