Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19745
Title: Спектакль как театральный бренд
Authors: Стельмах, Анна Михайловна
Keywords: бренд театральный
спектакль
брендинг в сфере культуры
Issue Date: 2018
Citation: Стельмах, А. М. Спектакль как театральный бренд / А. М. Стельмах // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 496-501. - Бібліягр.: 6 назваў.
URI: http://repository.buk.by/123456789/19745
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SPEKTAKL' KAK TEATRAL'NYJ BREND.pdf185.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.