Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2019-02-14T11:47:15Z-
dc.date.available2019-02-14T11:47:15Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Социально-культурная сущность аудиовизуальной рекламы / Ю. В. Мицкевич // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 334-338. - Бібліягр.: 4 назвы.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/19705-
dc.description.abstractРеклама в СМИru
dc.language.isootherru
dc.subjectреклама в СМИru
dc.subjectаудиовизуальная рекламаru
dc.subjectвидеорекламаru
dc.titleСоциально-культурная сущность аудиовизуальной рекламыru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOCIAL'NO-KUL'TURNAYA SUSHCHNOST' AUDIOVIZUAL'NOJ REKLAMY.pdf176.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.