Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19705
Title: Социально-культурная сущность аудиовизуальной рекламы
Authors: Мицкевич, Юлия Владимировна
Keywords: реклама в СМИ
аудиовизуальная реклама
видеореклама
Issue Date: 2018
Citation: Мицкевич, Ю. В. Социально-культурная сущность аудиовизуальной рекламы / Ю. В. Мицкевич // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 334-338. - Бібліягр.: 4 назвы.
Abstract: Реклама в СМИ
URI: http://repository.buk.by/123456789/19705
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SOCIAL'NO-KUL'TURNAYA SUSHCHNOST' AUDIOVIZUAL'NOJ REKLAMY.pdf176.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.