Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19698
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакарова, Елена Александровна-
dc.date.accessioned2019-02-14T11:39:01Z-
dc.date.available2019-02-14T11:39:01Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМакарова, Е. А. Маркетинговые технологии в структуре арт-менеджмента / Е. А. Макарова // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 297-301. - Бібліягр.: 9 назваў.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/19698-
dc.description.abstractЭкономика культуры, науки, просвещенияru
dc.language.isootherru
dc.subjectарт-менеджментru
dc.subjectмаркетинговые технологииru
dc.subjectмаркетинг в сфере культурыru
dc.titleМаркетинговые технологии в структуре арт-менеджментаru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETINGOVYE TEKHNOLOGII V STRUKTURE ART-MENEDZHMENTA.pdf176.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.