Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19698
Title: Маркетинговые технологии в структуре арт-менеджмента
Authors: Макарова, Елена Александровна
Keywords: арт-менеджмент
маркетинговые технологии
маркетинг в сфере культуры
Issue Date: 2018
Citation: Макарова, Е. А. Маркетинговые технологии в структуре арт-менеджмента / Е. А. Макарова // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 297-301. - Бібліягр.: 9 назваў.
Abstract: Экономика культуры, науки, просвещения
URI: http://repository.buk.by/123456789/19698
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MARKETINGOVYE TEKHNOLOGII V STRUKTURE ART-MENEDZHMENTA.pdf176.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.