Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19642
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБелокурский, Валерий Михайлович-
dc.contributor.authorБелокурская, Жанна Евгеньевна-
dc.date.accessioned2019-02-12T12:30:07Z-
dc.date.available2019-02-12T12:30:07Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБелокурский, В. М. Бренд как феномен современной потребительской культуры / В. М. Белокурский, Ж. Е. Белокурская // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 44-48. - Бібліягр.: 8 назваў.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/19642-
dc.language.isootherru
dc.subjectбрендru
dc.subjectпотребительская культураru
dc.subjectформирование брендаru
dc.titleБренд как феномен современной потребительской культурыru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BREND KAK FENOMEN SOVREMENNOI.pdf178.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.