Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19642
Title: Бренд как феномен современной потребительской культуры
Authors: Белокурский, Валерий Михайлович
Белокурская, Жанна Евгеньевна
Keywords: бренд
потребительская культура
формирование бренда
Issue Date: 2018
Citation: Белокурский, В. М. Бренд как феномен современной потребительской культуры / В. М. Белокурский, Ж. Е. Белокурская // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 44-48. - Бібліягр.: 8 назваў.
URI: http://repository.buk.by/123456789/19642
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BREND KAK FENOMEN SOVREMENNOI.pdf178.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.