Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2019-02-12T12:27:47Z-
dc.date.available2019-02-12T12:27:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationБачурына, Т. У. Інфармацыйныя тэхналогіі як інструментарый рэкламы / Т. У. Бачурына // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 35-39. - Бібліягр.: 2 назвы.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/19639-
dc.language.isootherru
dc.subjectрекламаru
dc.subjectинструментарий рекламыru
dc.subjectинформационные технологииru
dc.titleІнфармацыйныя тэхналогіі як інструментарый рэкламыru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІNFARMACIINIYa TEHNALOGІІ YaK ІNSTRUMENTARII REKLAMI.pdf175.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.