Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19639
Title: Інфармацыйныя тэхналогіі як інструментарый рэкламы
Authors: Бачурина, Татьяна Владимировна
Keywords: реклама
инструментарий рекламы
информационные технологии
Issue Date: 2018
Citation: Бачурына, Т. У. Інфармацыйныя тэхналогіі як інструментарый рэкламы / Т. У. Бачурына // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, прысвечанай Году культуры ў Рэспубліцы Беларусь (Мінск, 24 лістапада 2016 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2018. - С. 35-39. - Бібліягр.: 2 назвы.
URI: http://repository.buk.by/123456789/19639
Appears in Collections:2016 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ІNFARMACIINIYa TEHNALOGІІ YaK ІNSTRUMENTARII REKLAMI.pdf175.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.