Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцевич, Николай Александрович-
dc.date.accessioned2019-02-12T09:24:56Z-
dc.date.available2019-02-12T09:24:56Z-
dc.date.issued1994-
dc.identifier.citationЯцэвіч, М. А. Некаторыя пытанні інфармацыйнага забеспячэння маркетынгавай дзейнасці / М. А. Яцэвіч // Актуальныя праблемы і навуковыя пошукі ў галіне культуры і мастацтва : тэзісы дакладаў на навукова-творчай канферэнцыі (19-20 красавіка 1994 г.) / Беларускі універсітэт культуры. - Мінск, 1994. - С. 67.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/19620-
dc.description.abstractТеория научно-информационной деятельностиru
dc.language.isootherru
dc.publisherБГУКИru
dc.subjectинформационное обеспечениеru
dc.subjectмаркетинговая деятельностьru
dc.titleНекаторыя пытанні інфармацыйнага забеспячэння маркетынгавай дзейнасціru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Актуальныя праблемы і навуковыя пошукі ў галіне культуры і мастацтва

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nekatoryya pytannі іnfarmacyjnaga zabespyachehnnya.pdf107.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.