Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/19239
Title: Менеджмент і маркетынг у турызме
Authors: Герасименок, Дмитрий Васильевич
Keywords: менеджмент в сфере культуры
маркетинг в культуре
маркетинг в туризме
менеджмент в туризме
учебно-методические комплексы - БГУКИ
Issue Date: 2018
Citation: Менеджмент і маркетынг у турызме [Электронный ресурс] : вучэбна-метадычны комплекс для напрамку спецыяльнасці 1-23 01 12-04 Музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны (Культурная спадчына і турызм) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў, Факультэт інфармацыйна-дакументных камунікацый, Кафедра гісторыі Беларусі і музеязнаўства ; склад. Д. В. Герасімёнак. - Электронныя тэкставыя даныя. - Мінск, 2018. - 23 с. : табл. - Бібліягр.: с. 22-23 (15 назваў). - Загаловак з экрана. - Дэпаніравана ў БДУКМ 10.01.2019, № 036110012019.
Abstract: Экономика туризма
URI: http://repository.buk.by/123456789/19239
Appears in Collections:Депонировано в 2019 г.
Менеджмент и маркетинг в туризме

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MENEDJMENT І MARKETING U TURIZME UMK.pdf287.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.