Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/18865
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГуры Мухаммед-
dc.date.accessioned2018-11-29T07:24:31Z-
dc.date.available2018-11-29T07:24:31Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationГуры Мухамед. Эволюция маркетинга и культура современного общества / Гуры Мухамед // Актуальныя праблемы фарміравання духоўнай і мастацкай культуры моладзі : матэрыялы навуковай канферэнцыі (26-27 красавіка 1999 г.), [Мінск] / Беларускі дзяржаўны універсітэт культуры. - Мінск, 2002. - С. 50-56.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/18865-
dc.description.abstractКультураru
dc.language.isootherru
dc.publisherБГУКИru
dc.subjectсовременное обществоru
dc.subjectсовременная культураru
dc.subjectмаркетингru
dc.titleЭволюция маркетинга и культура современного обществаru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Актуальныя праблемы фарміравання духоўнай і мастацкай культуры моладзі

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
EHvolyuciya marketinga i kul'tura sovremennogo obshchestva.pdf209.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.