Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17912
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2018-07-10T07:18:01Z-
dc.date.available2018-07-10T07:18:01Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Вербальные и невербальные компоненты рекламных обращений социально-культурной направленности / Ю. В. Мицкевич // Традыцыйная і сучасная культура Беларусі: гісторыя, актуальны стан, перспектывы : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 6 снежня 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2013. - С. 269-274. - (Актуальныя праблемы і перспектывы развіцця сацыякультурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 274 (5 назв.).ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/17912-
dc.language.isootherru
dc.subjectвербальные компоненты рекламыru
dc.subjectневербальные компоненты рекламыru
dc.subjectреклама социально-культурной направленностиru
dc.titleВербальные и невербальные компоненты рекламных обращений социально-культурной направленностиru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2012 - Традыцыйная і сучасная культура Беларусі: гісторыя, актуальны стан, перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VERBAL'NYIE I NEVERBAL'NYIE KOMPONENTYI.pdf335.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.