Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17912
Title: Вербальные и невербальные компоненты рекламных обращений социально-культурной направленности
Authors: Мицкевич, Юлия Владимировна
Keywords: вербальные компоненты рекламы
невербальные компоненты рекламы
реклама социально-культурной направленности
Issue Date: 2013
Citation: Мицкевич, Ю. В. Вербальные и невербальные компоненты рекламных обращений социально-культурной направленности / Ю. В. Мицкевич // Традыцыйная і сучасная культура Беларусі: гісторыя, актуальны стан, перспектывы : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 6 снежня 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2013. - С. 269-274. - (Актуальныя праблемы і перспектывы развіцця сацыякультурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 274 (5 назв.).
URI: http://repository.buk.by/123456789/17912
Appears in Collections:2012 - Традыцыйная і сучасная культура Беларусі: гісторыя, актуальны стан, перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VERBAL'NYIE I NEVERBAL'NYIE KOMPONENTYI.pdf335.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.