Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17468
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончарова, Светлана Александровна-
dc.contributor.authorГанькина, Мария Валерьевна-
dc.date.accessioned2018-05-18T09:22:19Z-
dc.date.available2018-05-18T09:22:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГончарова, С. А. Бренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализации / С. А. Гончарова, М. В. Ганькина // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 28 лістапада 2014 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2016. - С. 77-80. - Бібліягр.: 3 назвы.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/17468-
dc.language.isootherru
dc.subjectглобализация культурыru
dc.subjectбренд территорииru
dc.subjectсамобытность культурыru
dc.subjectрегиональные брендыru
dc.titleБренд региона как фактор сохранения самобытности в условиях глобализацииru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:2014 - Навуковы пошук у сферы культуры і мастацтва: традыцыі і сучаснасць



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.