Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/17398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавлова, Софья Антоновна-
dc.date.accessioned2018-05-14T13:23:28Z-
dc.date.available2018-05-14T13:23:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПаўлава, С. А. Паблік рылейшнз і рэклама як інструменты распаўсюджвання бібліятэчных паслуг / С. А. Паўлава // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва : матэрыялы навуковай канферэнцыі (Мінск, 28 лістапада 2014 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2016. - С. 168-173. - Бібліягр.: 8 назваў.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/17398-
dc.language.isootherru
dc.subjectпаблик рилейшнзru
dc.subjectреклама библиотечнаяru
dc.subjectраспространение услуг библиотекru
dc.subjectработа с читателямиru
dc.titleПаблік рылейшнз і рэклама як інструменты распаўсюджвання бібліятэчных паслугru
dc.typeBookru
Appears in Collections:2014 - Навуковы пошук у сферы культуры і мастацтва: традыцыі і сучаснасць



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.