Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/16317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаслова, И. Д.-
dc.date.accessioned2018-02-12T09:03:08Z-
dc.date.available2018-02-12T09:03:08Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМаслава, І. Д. Навучанне работнікаў клубных устаноў маркетынгавым камунікацыям як тэхналогіі прасоўвання камерцыйнага сацыяльна-культурнага праекта / І. Д. Маслава // Сучасная дадатковая адукацыя дарослых у сферы культуры: навукова-метадычнае забеспячэнне і павышэнне якасці адукацыі : [зборнік артыкулаў] / Інстытут культуры Беларусі. - Мінск , 2016. - С. 118-123.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/16317-
dc.description.abstractВысшее профессиональное образование. Педагогика высшей школыru
dc.language.isootherru
dc.subjectвысшее профессиональное образованиеru
dc.subjectобразование в сфере культурыru
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru
dc.titleНавучанне работнікаў клубных устаноў маркетынгавым камунікацыям як тэхналогіі прасоўвання камерцыйнага сацыяльна-культурнага праектаru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:Сучасная дадатковая адукацыя дарослых у сферы культуры



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.