Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/15147
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2017-12-21T08:52:28Z-
dc.date.available2017-12-21T08:52:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Значение фирменного стиля в формировании положительного имиджа культурно-досуговых учреждений / Ю. В. Мицкевич // Традыцыі і сучасны стан культуры і мастацтваў : зборнік дакладаў і тэзісаў VI Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, (Мінск, 19-20 лістапада 2015 года) / Нацыянальная акадэмія навук Беларусі [і інш.]. - Мінск, 2016. - С. 784-786. - Бібліягр.: 12 назваў.ru
dc.identifier.urihttp://repository.buk.by/123456789/15147-
dc.description.abstractПерцептивная сторона общенияru
dc.language.isootherru
dc.subjectимиджелогияru
dc.subjectфирменный стиль учреждений культурыru
dc.subjectположительный имиджru
dc.titleЗначение фирменного стиля в формировании положительного имиджа культурно-досуговых учрежденийru
dc.typeArticleru
Appears in Collections:НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.