Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12826
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтельмах, Анна Михайловна-
dc.date.accessioned2017-06-23T08:01:41Z-
dc.date.available2017-06-23T08:01:41Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСтельмах, А. М. Маркетинговая среда театра: проблемы формирования и развития / А. М. Стельмах // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 399-403.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12826-
dc.description.abstractТеория театраru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectтеория театраru_RU
dc.subjectмаркетинг театральныйru_RU
dc.subjectуправление театромru_RU
dc.titleМаркетинговая среда театра: проблемы формирования и развитияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2015 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingovaya sreda teatra_ problemi formirovaniya i razvitiya.pdf92.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.