Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12826
Title: Маркетинговая среда театра: проблемы формирования и развития
Authors: Стельмах, Анна Михайловна
Keywords: теория театра
маркетинг театральный
управление театром
Issue Date: 2017
Publisher: БГУКИ
Citation: Стельмах, А. М. Маркетинговая среда театра: проблемы формирования и развития / А. М. Стельмах // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 399-403.
Abstract: Теория театра
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12826
Appears in Collections:2015 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketingovaya sreda teatra_ problemi formirovaniya i razvitiya.pdf92.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.