Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12783
Title: Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию
Authors: Морозов, Игорь Вячеславович
Keywords: трансформация образования
парадигма образования
критерии качества образования
Issue Date: 2017
Publisher: БГУКИ
Citation: Морозов, И. В. Актуальная парадигма образования: от накопления к переживанию / И. В. Морозов // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 282-286.
Abstract: Философия и методология педагогики
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12783
Appears in Collections:2015 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktualnaya paradigma obrazovaniya_ ot nakopleniya k perejivaniyu.pdf90.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.