Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12770
Title: Event-маркетинг: проблемы современного подхода
Authors: Макаревич, Анна Владимировна
Keywords: теория культурно-досуговой деятельности
event-маркетинг
маркетинг культуры
Issue Date: 2017
Publisher: БГУКИ
Citation: Макаревич, А. В. Event-маркетинг: проблемы современного подхода / А. В. Макаревич // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 234-238. - Бібліягр.: 5 назваў.
Abstract: Теория культурно-досуговой деятельности
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12770
Appears in Collections:2015 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Event_marketing_ problemi sovremennogo podhoda.pdf96.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.