Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарнажицкая, Татьяна Вадимовна-
dc.date.accessioned2017-06-05T08:44:01Z-
dc.date.available2017-06-05T08:44:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКарнажицкая, Т. В. Корпоративная идентичность как компонент бренд-ресурса университета / Т. В. Карнажицкая // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 171-174. - Бібліягр.: 6 назваў.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/12757-
dc.description.abstractПедагогика высшей школыru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectпедагогика высшей школыru_RU
dc.subjectкорпоративная идентичностьru_RU
dc.subjectбренд университетаru_RU
dc.titleКорпоративная идентичность как компонент бренд-ресурса университетаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2015 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korporativnaya identichnost kak komponent.pdf82.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.