Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/12757
Title: Корпоративная идентичность как компонент бренд-ресурса университета
Authors: Карнажицкая, Татьяна Вадимовна
Keywords: педагогика высшей школы
корпоративная идентичность
бренд университета
Issue Date: 2017
Publisher: БГУКИ
Citation: Карнажицкая, Т. В. Корпоративная идентичность как компонент бренд-ресурса университета / Т. В. Карнажицкая // Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы : матэрыялы навуковай канферэнцыі прафесарска-выкладчыцкага складу, прысвечанай 40-годдзю заснавання Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (Мінск, 25 лістапада 2015 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2017. - С. 171-174. - Бібліягр.: 6 назваў.
Abstract: Педагогика высшей школы
URI: http://hdl.handle.net/123456789/12757
Appears in Collections:2015 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва: інавацыйныя падыходы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korporativnaya identichnost kak komponent.pdf82.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.