Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2017-02-09T08:59:09Z-
dc.date.available2017-02-09T08:59:09Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Опыт управления рекламным воздействием на целевую аудиторию учреждений досуга / Ю. В. Мицкевич // Фундаментальні і прикладні дослідження рекреаційно-дозвіллэвоі сфери в контексті эвроінтеграційних процесів : матеріали Міжнародноі науково-практичноі конференціі (Кіів, 12-13 травня 2008 р.). - Кіів, 2008. - С. 215-217. - Библиогр.: с. 217 (3 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11636-
dc.description.abstractРекламаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectреклама в сфере досугаru_RU
dc.subjectрекламное воздействиеru_RU
dc.subjectуправление рекламным воздействиемru_RU
dc.subjectрегулированиеru_RU
dc.subjectуправлениеru_RU
dc.subjectрекламные коммуникацииru_RU
dc.titleОпыт управления рекламным воздействием на целевую аудиторию учреждений досугаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мицкевич Опыт управления.pdf702.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.