Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/11122
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковчик, Н. О.-
dc.date.accessioned2017-01-09T09:00:05Z-
dc.date.available2017-01-09T09:00:05Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЯковчик, Н. О. Маркетинг с помощью социальных сетей / Н. О. Яковчик // Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця : даклады, прачытаныя на XXXVI выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (28-29 красавіка 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - С. 1110-1115. - Бібліягр.: с. 1114.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/11122-
dc.description.abstractМаркетингru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectсоциальные сетиru_RU
dc.subjectмаркетинг в социальных сетяхru_RU
dc.titleМаркетинг с помощью социальных сетейru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2011 - Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЯковчикД112.pdf92.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.