Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10941
Title: Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов
Authors: Нюшков, К. С.
Keywords: депонированные рукописи
учреждения культуры и досуга
культурно-спортивные комплексы
маркетинг в культуре
Issue Date: 2011
Publisher: БГУКИ
Citation: Нюшков, К. С. Маркетинговые коммуникации в организации деятельности культурно-спортивных комплексов / К. С. Нюшков // Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця : даклады, прачытаныя на XXXVI выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (28-29 красавіка 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - С. 673-680. - Бібліягр.: 679.
Abstract: Учреждения культуры и досуга
URI: http://hdl.handle.net/123456789/10941
Appears in Collections:2011 - Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Нюшков Д11.pdf130.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.