Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/10921
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМоскалёва, О. В.-
dc.date.accessioned2017-01-03T07:57:47Z-
dc.date.available2017-01-03T07:57:47Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationМоскалёва, О. В. Реклама на телевидении как преимущественный вид рекламы в РБ / О. В. Москалёва // Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця : даклады, прачытаныя на XXXVI выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (28-29 красавіка 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2011. - С. 638-643. - Бібліягр.: с. 642-643.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/10921-
dc.description.abstractТелевидение Беларусиru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectреклама на телевиденииru_RU
dc.subjectбелорусское телевидениеru_RU
dc.subjectреклама белорусскаяru_RU
dc.titleРеклама на телевидении как преимущественный вид рекламы в РБru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2011 - Культурная спадчына беларускага народа: праблемы захавання і развіцця (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Москалева Д11.pdf327.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.